Kako bo izgledal program?

Program bo sestavljen iz osmih delov:
  • bivaka,
  • 1. skupnega dneva
  • dopoldanskih delavnic,
  • popoldanskih delavnic,
  • večernih programov,
  • skupnih večerov,
  • otvoritvene in zaključne slovesnosti ter
  • zadnjega skupnega dneva.
Več o programu lahko prebereš na povezavi Program

BIVAK / HIKE

Kam moramo pripeljati opremo za Zlet?
Opremo za zlet pripeljete na določene lokacije, ki jih boste izvedeli za vsak rod posebej v sredini junija. Prevoz opreme do lokacij je v domeni rodov, od tam pa jo bomo prepeljali na zletni prostor. Način označevanja opreme vam bomo sporočili istočasno z lokacijami.

Kje so predvidena izhodišča za hike?
Za hike z bivakom, ki se bodo odvijali prve tri dni zleta imamo trenutno predvidenih 7 izhodišč. Točne lokacije izhodišča za posamezen vod bomo sporočili v sredini junija.

Kako pridemo do izhodišč za hike?
Prevoz do izhodišč za hike je v domeni rodov.

Ali bodo vsi vodi iz enega roda štartali iz istih izhodišč?
Vsi vodi iz istega roda ne bodo štartali iz istih izhodišč, bomo pa pri planiranju upoštevali tudi to, da bo prevoz do izhodišč za rodove čim bolj enostaven in da ne bomo imeli več kot dveh izhodišč za vode iz istega roda.

Kakšno opremo moramo imeti na hiku?
  • Oprema je podobna kot na bivaku na rodovem taborjenju, poudarili bomo le najpomembnejše stvari:
  • udobni čevlji za 3 dni hoje (v nahrbtnik se splača dati še ekstra japonke)
  • naglavna svetilka z rezervnimi baterijami
  • šotorke/lahek šotor, kjer boste prespali prvi in drugi dan (torej na pohodu)
  • kopalke
  • pokrivalo proti soncu
  • prva pomoč (dovolj je 1 na vod)
  • osebna higiena (zobna ščetka, krema za zaščito proti soncu)
  • posode za pripravo hrane (menažke, kotlički)
  • podloga za spanje

Kako naj pripravimo opremo?

Vsa oprema za hike naj bo spakirana v posebnem nahrbtniku, ki ga boste nosili ves čas hika. Vsa ostala (osebna ter rodova oz. skupna) oprema naj bo spakirana posebej, ker jo bo na izhodiščni točki prevzela vojska in jo s tovornjakom odpeljala na zletni prostor. 

Ali moramo imeti svojo hrano?
Za hrano boste dobili ‘’vodov budget’’ s katerim si boste lahko kupili hrano za čas bivaka, tako ne potrebujete posebej svoje hrane. 

Kdaj bomo izvedeli, kje začnemo z bivakom?
Točne lokacije izhodišča za posamezen vod lahko najdete na tem naslovu: http://zlet.taborniki.si/wp-content/uploads/2017/06/BIVAK-ŠTARTI.pdf

Kakšne aktivnosti so planirane za hike?
Aktivnosti se v grobem delijo na dva dela: takšne, ki jih bodo za vas pripravili taborniški prostovoljci ter so brezplačne in na "zunanje" aktivnosti, ki vas "čakajo" ob poti in so lahko tudi plačljive (npr. Adrenalinski park, muzeji, ogled jame ipd.).

Kdaj bomo izvedeli za aktivnosti na hiku?
Na startu boste dobili "knjižico" z opisom vseh "zunanjih" aktivnosti, ki vas čakajo ob poti, taborniške aktivnosti pa bodo označene na zemljevidu, katerega prejmete na startu.

Koliko bomo morali hoditi na hiku?
Proge so v povprečju dolge 40 kilometrov plus vsi ovinki zaradi zanimivih točk, ki vas bodo premamile. Kaj?!?! Manj kot 20 kilometrov na dan?! Vem, sramota. Še dobro, da se lahko sami odločite in vmes skočite še na katerega od okoliških hribov.


ZLETNI PROSTOR

Ali se bodo udeleženci lahko odločali o svojem programu?
Ja! Vsak udeleženec bo lahko v zelo veliki meri sooblikoval svojo izkušnjo Zleta. Na startu bivaka bodo udeleženci prejeli seznam vseh dopoldanskih delavnic ter navodila za prijavo. Četrti dan Zleta vodniki za udeležence voda oddajo prijave na delavnice. Dopoldan petega dne Zleta se delavnice pričnejo izvajati. Vod si bo skupaj z vodnikom sam izbiral, katere interesne točke bodo obiskali na bivaku. Dvakrat bo možno na Zletu možno izbrati posebne popoldanske delavnice, ostale bodo delovale po sistemu "walkin". Tudi večerni program si bodo udeleženci vsak večer lahko izbrali sami.

Kako bo potekal sistem izbiranja delavnic?
Vsak član bo med ponujenimi možnostmi izbral svojo prvo, drugo in tretjo izbiro za delavnico, ki bi se je rad udeležil. S pomočjo posebnega algoritma bomo nato te izbire razporedili tako, da bomo ugodili kar največjemu številu udeležencev, po možnosti kar vsem. Tako je možno, da dva člana ne bosta dodeljena na isto delavnico, čeprav sta imela enake želje.

Ali lahko člani sami pripravijo del programa?
Seveda! Zelo bomo veseli, če bi sodelovali in pripravili del večernega programa, ki ga bomo smiselno umestili med ponujene izbire.

Ali bo Zlet imel dan odprtih vrat?
Zunanji obiskovalci, taborniki in radovedneži bodo Zlet lahko obiskali v petek, 4. avgusta. Možen bo voden ogled ali prosto sprehajanje, pri čemer je nezaželjeno, da bi motili program. Na voljo bo nekaj aktivnosti, ki se jih bodo obiskovalci lahko udeležili.

Ali bomo zaradi obilice programa imeli čas za druženje?
Med kosilom in večerjo smo pustili dovolj časa za druženje, pogovarjanje in poležavanje. Prav tako greš lahko s svojimi prijatelji skupaj na popoldanske aktivnosti in večerni program, po celotnem tabornem prostoru pa bodo posejani tudi posebni kotički, ki bodo posebej namenjeni druženju.

Kdo bo nastopal na otvoritveni in zaključni slovesnosti?
To je pa skrivnost.

Ali na Zlet pridejo tudi druge organizacije?
Svojo prisotnost na Zletu so že potrdila različna društva in ustanove, kot so Umanotera, zavod Humanitas, Višja strokovna šola za varstvo okolja, DrogArt, itd.

Bo kateri del programa zahteval dodatno plačilo?
Na samem Zletnem prostoru ne predvidevamo aktivnosti, ki bi jih bilo potrebno doplačati. Vseeno pa se bo na poti bivaka možno izbirno odločiti in obiskati zanimivosti ob plačilu vstopnine. Trudimo se dogovarjati da bi teh bilo čim manj in da bi bile čim nižje, v celoti izogniti pa se jim tudi ne bomo mogli. 

Kdaj bomo morali iti spat?
Za mirno spanje vseh udeležencev bi radi zagotovili tišino med 23:30 in 7:00. Vseeno pa ti mi ne bomo na silo rinili veke skupaj. Pomembno pa je, da se zavedaš, da se boš s prijatelji, ki jih boš na Zletu spoznal, lahko družil tudi, ko bo tega konec, nekatere aktivnosti pa lahko doživiš samo na Zletu. In če si takrat zaspan, jih enostavno nisi doživel v polnosti. Ker pa vsi udeleženci nimajo istega dnevnega ritma, pričakujemo, da bomo vsi spoštovali različnost in aktivnosti v času nočnega počitka prilagodili oz. izvajali na način, da ne bomo motili ostalih udeležencev.

Ali bo možno zamenjati dopoldansko delavnico?
Načeloma ne. Izjemoma je po vnaprejšnjem dogovoru med vodjo delavnice in udeležencem to možno, če ne bo vplivalo na normalno izvajanje delavnic.

Ali si bomo na Zletu sami kuhali večerjo?
Ne, na Zletu nam bo hrano pripravljala profesionalna kuhinja. Bo pa na voljo več kuharskih delavnic za vse, ki bi se radi naučili vihteti kuhalnice. Dvakrat v času zleta pa je predvidena tudi priprava večerje.

Kakšna bo naloga vodnikov na Zletu?
Vodniki bodo na Zletu štirikrat na dan, ob vseh obrokih in pred spanjem, preverili, kako se imajo udeleženci in ali imajo kakšne težave, ter o njih poročali vodstvu Zleta. Če želijo, se bodo lahko udeležili programa za prostovoljce ali pa skupaj z udeleženci šli na popoldanski ali večerni program. Oni so tisti, ki bodo celoten Zlet spremljali udeležence in prva oseba, na katero se udeleženci obrnejo v primeru težav. Zelo veseli bi bili, če bi kateri od vodnikov želel prevzeti in voditi tudi katero od dopoldanskih ali popoldanskih aktivnosti.

Rad bi pomagal pri programu Zleta.
Super! Prosim, piši nam na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Če imaš konkretno idejo, kako bi pomagal, nam tudi to lahko sporočiš.

Pomagajo nam